EXCLUSIVA: L’exposició Pro-Trump en expansió ‘The BL’ està estretament lligada a The Epoch Times

The Epoch Times va ser fundat per seguidors xinesos-americans d’un moviment espiritual i una pràctica de meditació coneguda com Falun Gong. Aquests mitjans han tingut els darrers anys, segons va informar Notícies de BuzzFeed i NBC News , transformat en un portaveu carregat de desinformació i pro Trump. Després que Facebook prohibís a The Epoch Times comprar anuncis en aquesta xarxa de xarxes socials l’estiu del 2019, diversos “titelles de mitjons” pàgines 'Va aparèixer promovent el contingut d'Epoch Times sense divulgació. Facebook també va prohibir aquestes pàgines de la compra d’anuncis a l’agost, després del seguiment de NBC News informes .

dolor de naixement vs puntada de pilota

Aquí, Snopes informa sobre una xarxa de mitjans pro-Trump l’abast de la qual s’està expandint ràpidament a Facebook i està vinculada de diverses maneres a The Epoch Times. Aquest outlet, que rep el nom de The BL (The Bellesa de la vida ) i va aparèixer per primera vegada cap al 2016, és una gran operació internacional. Té una presència prodigiosa a les xarxes socials a Facebook que es pot enllaçar amb almenys 82 grups i pàgines de Facebook que representen un total de més de 28 milions de seguidors. El lloc ha gastat almenys 510.698 dòlars en compres d’anuncis de Facebook amb contingut pro-Trump i altres promocions. Els seus membres del personal també semblen cultivar diverses pàgines i grups de Facebook específics de Trump i administrar-los secretament sota el paraigua de The BL, en la majoria dels casos sense divulgació.



Malgrat el fet que el conseller delegat de la companyia propietària de The BL va ser una vegada el conseller delegat d’Epoch Times Vietnam, i malgrat que l’editor en cap de The BL és un ex redactor en cap de l’edició en anglès de The Epoch Times, un representant sense nom de The BL ens va dir per correu electrònic que 'El BL no té cap connexió amb The Epoch Times'. De la mateixa manera, l’editor de The Epoch Times, Stephen Gregory, ens va dir per correu electrònic que “The Epoch Times no està afiliat al BL”. Creiem que aquestes afirmacions no reflecteixen la realitat.



The Falun Gong Mitjana Empire

The Epoch Times va ser fundat el 2000 per seguidors del moviment Falun Gong. Falun Gong, segons els seus seguidors, és 'una antiga ... forma de millorar la ment i el cos' que inclou meditació i altres exercicis juntament amb ensenyaments espirituals. 'Al nucli d'aquests ensenyaments hi ha els valors de la veracitat, la compassió i la tolerància', a publicar per part dels Amics de Falun Gong sense ànim de lucre. Tot i això, el Wall Street Journal reportat que 'Pequín va declarar Falun Gong com un culte maligne i va llançar una brutal repressió contra els seus practicants a la Xina' el 1999. Aquesta investigació no tracta del moviment de Falun Gong ni de les seves pràctiques, sinó de propietats mediàtiques vinculades al moviment.

Segons una descripció del 2004 al seu lloc web, la inspiració per a la fundació de The Epoch Times va ser una 'resposta a la necessitat creixent de cobertura sense censura d'esdeveniments a la Xina'. Com a part d’un esforç per conscienciar sobre la seva causa i la seva persecució, els seguidors de Falun Gong creat un web global de entitats mediàtiques , inclòs un diari, una emissora de televisió i una emissora de ràdio: The Epoch Times, New Tang Dynasty TV (NTD TV) i Sound of Hope Radio. A partir del 2016, aquestes empreses van començar a dedicar importants recursos a entrar al mercat dels mitjans pro-Trump.



'Abans del 2016, The Epoch Times generalment es mantenia fora de la política dels Estats Units, tret que coincidissin amb els interessos xinesos', va informar NBC News a l'agost del 2019. 'L'estratègia publicitària recent de la publicació, juntament amb una campanya més àmplia per abraçar les xarxes socials i la política conservadora dels EUA - Trump, en particular, ha duplicat els ingressos de The Epoch Times ... i els ha impulsat a tenir més protagonisme en el món dels mitjans conservadors més ampli '. Des del punt de vista dels números en brut, el suport del paper a Trump és prolífic. A Facebook, The Epoch Times ha 'gastat més diners en anuncis pro-Trump ... que qualsevol altre grup que no sigui la campanya de Trump', NBC va afirmar .

Les accions de l’Epoch Times també han atret l’escrutini de Facebook, que el juliol de 2019 va començar a prohibir que algunes pàgines de Facebook d’Epoch Times publiquessin anuncis polítics. 'Durant l'any passat, vam eliminar comptes associats a l'Epoch Times per incomplir les nostres polítiques publicitàries, inclòs intentar evitar els nostres sistemes de revisió', va dir un portaveu de Facebook va dir Notícies de la NBC. Per evitar aquest obstacle, The Epoch Times va utilitzar comptes de Facebook 'mitjons de mitjons' per dirigir els usuaris a URL de nom genèric com genuinenewspaper.com i truthandtradition.news que després van redirigir aquests usuaris a la pàgina de subscripció de The Epoch Times, segons va informar NBC News. Sembla que Facebook ha tancat aquesta solució per l’agost del 2019.

Una resposta als informes de NBC News en forma d’un carta oberta publicat per primera vegada al lloc web de Falun Gong, faluninfo.net va acusar els reporters de la cadena NBC, Brandy Zadrozny i Ben Collins, de presentar 'distorsions molt properes als punts oficials de propaganda del partit comunista xinès'. Aquesta carta oberta es va publicar el NTD.com , The Epoch Times lloc web i, sobretot, TheBL.com .



Les moltes, moltes connexions entre The BL i The Epoch Times

L’afirmació que “el BL no té cap connexió amb The Epoch Times” tensa la credulitat per diversos motius. El BL, que tornem a assenyalar que significa 'La bellesa de la vida', és propietat d'una empresa registrada per primera vegada a Califòrnia com a Belleses de la vida, Inc. el 2016 . Posteriorment, la companyia va canviar el seu estat de constitució a Wyoming i el seu nom a The Beauty of Life, Inc. Dos individus són nomenats en els documents corporatius de Wyoming com a administradors de la companyia: Trung Vu i John Nania. Trung Vu havia estat el conseller delegat de l'edició vietnamita de The Epoch Times i més tard va treballar per a la televisió NTD relacionada. John Nania va ser editor de cap a l'edició en anglès de The Epoch Times del 2004 al 2015 i posteriorment per a un lloc web, America Daily , això va ser córrer per un altre Vinculat a Falun Gong operació multimèdia: Xarxa de ràdio Sound of Hope:

En resposta a un missatge de correu electrònic de seguiment en què vam enumerar diverses connexions aparents entre The BL i The Epoch Times, una persona sense nom de The BL ens va dir que 'el nostre CEO Trung Vu era el CEO d'Epoch Times Vietnam des del 2014 i que treballava per a NTD Television des de mitjans del 2016 fins a finals del 2017. Va deixar NTD i després va treballar completament a The BL '.

Tot i les afirmacions d’independència corporativa total entre les propietats de The BL i Epoch Times, Vu va utilitzar la seva adreça de correu electrònic NTD quan va registrar The Beauty of Life, Inc. el 2019, dos anys després que presumptament va deixar NTD TV. 'El correu electrònic del document és la seva antiga adreça de correu electrònic, no vol dir que el BL sigui propietat de NTD o tingui connexió amb l'empresa de televisió NTD', va explicar el BL, sense explicar com ni per què s'havia utilitzat l'adreça de correu electrònic recentment al gener del 2019, dos anys després que es digués que Vu abandonava NTD.

Els BL també van afirmar en el seu correu electrònic que els seus 'servidors i infraestructura de xarxa són ... propietat de The BL'. Però almenys un servidor utilitzat per The BL en el moment d’aquest escrit va ser registrat a Epoch Times Vietnam de Trung Vu: un altre fet que vam plantejar i que no va rebre una resposta directa. Igual que l'adreça de correu electrònic que s'utilitza als documents corporatius, Vu va optar per utilitzar aquesta informació de contacte malgrat que el servidor estava ben registrat després Beauties of Life, Inc. s'havia constituït com a empresa pròpia.

Adreça de Middletown, Nova York enumerat ja que el BL tampoc no té connexions pròpies amb els mitjans de comunicació associats a Falun Gong. Basat en cerques de registres públics realitzades per Snopes, aquesta ubicació està vinculada o propietat de la 'Xarxa de ràdio Sound of Hope' de Falun Gong. Resulta que aquesta connexió pot ser deguda al fet que la mateixa adreça va ser una vegada la ubicació d’un estudi de producció utilitzat pel conegut Falun Gong YouTuber Mikey Chen , que produeix els espectacles 'Beyond Science' i 'Strictly Dumpling', entre d'altres. Fins que va deixar aquest estudi i va crear la que podria ser la seva pròpia companyia de mitjans, aquests programes van ser produïts per Sound of Hope Radio Network, Inc. segons les descripcions dels seus treballs que hem trobat a LinkedIn:

Disney està construint un parc a Michigan

A video tour de l’oficina en qüestió, en la qual s’introdueixen almenys dues persones que identificem com a escriptors anteriors per a The Epoch Times, està disponible al canal de YouTube de Chen i coincideix amb les propietats immobiliàries fotografies publicitat de la propietat de Middletown. 'El BL no és ... una empresa o propietat de Sound of Hope Radio Network, lloguem l'oficina a Middletown, NY', ens va dir el BL, sense revelar a qui ho van llogar.

Un nombre sospitosament gran de redactors de The BL treballen actualment o anteriorment a The Epoch Times. L’editor gerent de The BL, Orysia McCabe , en el moment de redactar aquest escrit, enumerava el seu actual empresari a LinkedIn com a The Epoch Times. La gestora de pàgines de la pàgina principal de Facebook de The BL, Margaret Trey, va ser escriptora de salut i benestar per a The Epoch Times i escriptora de NTD TV.

Diversos escriptors o comentaristes polítics tenen un bagatge similar. Angela Anderson, amfitriona de la càmera de The BL, va escriure per a Epoch Times fins al Juny de 2019 . Matt Tullar, un altre amfitrió i comentarista a la càmera, va ser una vegada el director de circulació de The Epoch Times i enumera el seu treball actual a LinkedIn com a director de vendes i màrqueting per a l’edició de The Epoch Times de Orange County. Gregory, l'editor de l'Epoch Times, ens va dir que 'Tullar va deixar de treballar per a The Epoch Times a l'octubre de 2016. L'edició de The Epoch Times de Orange County es va tancar fa anys'.

Chris Ford, editor de política de The BL, va escriure per a The Epoch Times fins al Agost de 2019 . Diversos altres dels reporters polítics de The BL també provenen de The Epoch Times. Uns 'pocs del nostre personal tenen experiència laboral ... treballant a The Epoch Times, però ara estan treballant a temps complet a The BL', ens va explicar The BL per correu electrònic.

Almenys en una ocasió, un vídeo sobre la persecució de Falun Gong publicat al lloc web de l’Epoch Times mostrava un enllaç obvi entre NTD TV, Epoch Times i The BL: tots tres figuraven com a patrocinadors als crèdits del vídeo. Preguntat per què es van incloure les tres entitats al final del vídeo si no existia cap connexió entre The BL i les altres dues companyies, Stephen Gregory, editor de The Epoch Times, ens va dir que 'el vídeo era una producció externa i enumera empreses de mitjans que va promoure la producció '.

quants jueus van morir l'11 de setembre

Els BL, per la seva banda, ens van reiterar en el seu segon correu electrònic que 'BL és una empresa independent i independent de The Epoch Times, no una propietat de The Epoch Times ni [connectada] amb [ells]. És simplement una empresa de mitjans de comunicació diferent amb [una] visió diferent '.

Una 'visió diferent'

'El BL', segons la seva secció Quant a Pàgina de Facebook , “És com una font de muntanya pura, que humiteja el cor de tots els lectors. El seu objectiu és plantar les llavors de la sinceritat, la bondat i la tolerància profundament a l’ànima, perquè creixi i prosperi ”. La seva missió, afirmen, és 'presentar al món els aspectes més bells de la vida [centrant-se] en continguts que representin valors i estàndards morals fonamentals'. Fora d’aforismes vagos, The BL, com The Epoch Times, és un bressol de fervent afició a Trump.

'Estem orgullosos de mostrar el nostre suport a aquest president i decidim informar sobre els molts resultats positius i la direcció basada en valors que va aquesta presidència', va explicar l'amfitrió de vídeo de BL, Rich Crankshaw, en un anunci de Facebook de The BL. 'Els mitjans de comunicació convencionals serveixen per infondre por i odi al cor dels seus seguidors ... En lloc de només informar dels fets, pretenem equilibrar aquesta negativitat amb The BL, la bellesa de la vida i la grandesa d'aquesta nació'.

Editorialment, The BL proporciona la mateixa cobertura de Trump que The Epoch Times, contingut que serveix per amplificar els punts de conversa de la Casa Blanca i oferir-los (o tornar a publicar ) pro-Trump assumeix escàndols a la Casa Blanca. El BL, per exemple, ha intentat desacreditar el denunciant d'Ucraïna com a part d'un Conspiració de George Soros i té empès la teoria de la conspiració segons la qual la família Clinton mata els seus enemics polítics. Almenys una pàgina de Facebook propietat de BL té promocionat la teoria de la conspiració pro-Trump QAnon. De vegades, eliminant completament l'intermediari, The BL torna a publicar directament declaracions no editades de la Casa Blanca, tal com van fer per la seva publicació anti-Mueller 'La caça de bruixes de dos anys i 25 milions de dòlars'.

escala al cel santa fe nou mèxic

Des de la perspectiva publicitària, l’enfocament de The BL també no es distingeix del de The Epoch Times: comprar un gran volum d’anuncis de Facebook que suposadament són promocions per a la seva sortida, però que en la majoria dels casos no es distingeixen dels anuncis bàsics de la campanya de Trump:

Hi ha diverses pàgines oficials de 'The BL' a Facebook, i moltes d'elles han pagat aquests anuncis pro-Trump. La seva pàgina principal en anglès, The BL.com, ha gastat un total de 276.929 dòlars en anuncis de Facebook. BL TV i The BL Story van gastar més de 100.000 dòlars cadascun en anuncis de Facebook. El vídeo BL, The BL News i The BL Shedding Light van gastar uns 12.000 dòlars més o menys. Tot plegat, almenys 510.698 dòlars han anat a Facebook des de The BL.

L’èxit de la BL en evitar que Facebook prohibeixi els seus anuncis també és comparable a l’èxit que presenta l’Epoch Times, és a dir, extremadament limitat. Basat en l’eina de biblioteca d’anuncis de Facebook, The BL va publicar 908 anuncis, dels quals 864 van ser retirats per incomplir les polítiques de Facebook. També es van eliminar els 121 anuncis publicats per The BL TV i els 168 publicats per The BL Stories. El outlet, en general, no publica cap anunci de Facebook des de l’agost del 2019, aproximadament quan Facebook va començar a reprimir el contingut relacionat amb l’Epoch Times.

Vam contactar amb Facebook per preguntar-nos si aquestes pàgines BL han tingut prohibit publicar anuncis i si aquesta circumstància es deu a un enllaç a The Epoch Times, però no havíem rebut cap resposta per temps de premsa. Tanmateix, sembla que el BL utilitza altres mètodes per guanyar seguidors fora de la compra d’anuncis.

Com té el BL 28 milions de seguidors a Facebook?

L’abast de Facebook de BL és massiu i en expansió. La pàgina BL en espanyol Bellezas de la Vida és la més gran, amb més de 10 milions de seguidors. Aquesta pàgina, potser contraintuïtiu, sembla més agressiva, amb algunes teories de la conspiració pro-Trump, publicacions sobre Q i anuncis d’un programa que al·lega una connivència real entre els Clintons i la Xina. Hi ha, al nostre darrer recompte, almenys 22 pàgines BL de Facebook amb el logotip BL, algunes de les quals estan orientades a diferents països, idiomes i temes. La presència de BL al mercat asiàtic, basada en enllaços de l’edició anglesa de The BL, sembla que s’anomena DKN TV.

Però l’operació de Facebook de BL és alguna cosa més que aquestes pàgines oficials. Les pàgines de Facebook de BL, així com els comptes vinculats als membres del personal de The BL, semblen estar controlant i / o creant diverses pàgines i grups sense enllaç evident al BL, obtenint el control dels seus seguidors i, en alguns casos, afegint enllaços. a un lloc web de BL. Aquestes pàgines i grups, en alguns casos, són creats oficialment per The BL, cosa que condueix a una complexa xarxa de pàgines Trump interrelacionades que, en última instància, són moderades pels perfils de Facebook amb una connexió clara tant amb The Epoch Times com amb The BL. Un compte de Facebook que porta el mateix nom que l’editora gerent Orysia McCabe, per exemple, sembla que dirigeix ​​almenys sis grups de Facebook pro Trump vinculats a The BL. Matt Tullar, amfitrió i comentarista de The BL, sembla que en té almenys tres.

Com a exemple més, un funcionari Controlat per BL El grup de Facebook s’anomena PRESIDENT TRUMP - AMERICA 2020. La connexió d’aquest grup amb The BL no és secreta, ja que figura com un dels grups a la pàgina principal de Facebook en anglès de The BL. El grup Trump 2020 té diversos moderadors o administradors, inclòs un que és una pàgina amb seu a Vietnam America First. Al seu torn, America First serveix de moderador per a almenys altres 17 grups els altres moderadors dels quals estan clarament relacionats amb The Epoch Times i / o The BL. Un grup anomenat TRUMP MAGA 2020 moderat per America First, per exemple, també està moderat pel compte de Facebook de David Montgomery. Montgomery, a la seva pròpia cronologia de Facebook, ha interactuat amb el CEO de The BL, Trung Vu, i comparteix principalment enllaços tant amb The Epoch Times com amb The BL.

Sembla que altres pàgines o grups han estat comprats o transferits d’altres entitats no relacionades. Aquestes pàgines, els noms dels quals inclouen sovint els temes 'Bellesa' i 'Vida', són anteriors a la formació de la xarxa de mitjans de comunicació, però ara anuncien un enllaç a un lloc web de BL i, fins i tot, mostren l'adreça de Middletown, Nova York, tot i que consisteixen únicament en publicacions. no relacionat amb The BL.

He llegit algunes necrològiques amb molt de gust

Un exemple d'aquesta pràctica es pot trobar en una llengua xinesa pàgina l'URL en anglès és 'BeautiesOfLifeLoveQuotes'. Aquesta pàgina es va crear el 2014 i ha generat un seguiment substancial de més de 800.000 usuaris. Abans del 2017, quan es va canviar el nom del grup, el seu contingut consistia principalment en imatges sensibles de dones. Després d’aquest canvi, va començar a publicar allò que semblava edificant memes de text i foto sobre relacions. Pel que fa al contingut, no hi ha cap raó per pensar que la pàgina tingui res a veure amb The BL, però la pàgina, amb la seva important base de seguidors, mostra un enllaç a la versió en xinès de The BL i un mapa a l’adreça de Middletown. .

Cercant grups relacionats amb BL que s’adaptin a qualsevol de les descripcions anteriors, Snopes ha identificat com a mínim 60 grups o pàgines addicionals lligats a The BL però que no tenen el seu logotip a les fotos de perfil o “The BL” als títols. Tot i així, els seguidors d’aquestes entitats de Facebook comprenen almenys 3,5 milions dels 28 milions de seguidors de totes les pàgines o grups BL que identifiquem a la taula següent. Per a qualsevol mètrica, aquest és un abast massiu per a un mitjà de comunicació.

Per què?

No sabem per què The BL es nega a reconèixer cap connexió amb el grup de mitjans més ampli de l’Epoch Times, ni sabem què pensen fer amb el prodigiós nombre de seguidors que semblen acumular ràpidament. El que sí sabem, però, és que The Epoch Times i The BL estan sent menys que negatius categòricament de qualsevol connexió entre les seves organitzacions.

A principis de la dècada de 2000, el Wall Street Journal descrit un dels principals problemes que afronta la legitimitat percebuda de The Epoch Times com 'la seva falta de voluntat per identificar-se com a qualsevol associació amb el [Falun Gong], malgrat les proves suficients en contra'. Davant del mateix dilema, The BL sembla tenir una aversió similar a admetre qualsevol associació amb The Epoch Times.